Wnioski Rodzina 500 plus

Logotyp Rodzina 500 plus

Program Rodzina 500 plus to rządowe wsparcie dla rodzin z dziećmi.  

Złóż wniosek z rządowego programu  "Rodzina 500 plus"  w sposób elektroniczny za pośrednictwem:

Zanim złożysz wniosek elektroniczny zapoznaj się z przysługującymi prawami w zakresie ochrony danych osobowych RODO

 

Kto może podpisać dokument za pomocą podpisu zaufanego na portalu Emp@tia ?

Każdy, kto ma profil zaufany możesz podpisać wniosek podpisem zaufanym. Bezpłatny profil zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni on-line między innymi za pośrednictwem swojego konta bankowego całodobowo przez 7 dni w tygodniu, o ile zapewnia taką możliwość.

KROK 1: W systemie bankowości elektronicznej swojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego
KROK 2: Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na swój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta.

Tu dowiesz się więcej w jaki sposób załatwiać sprawy urzędowe online za pośrednictwem podpisu zaufanego (serwis zewnętrzny)

Wnioski o przyznanie świadczenia wychowawczego można składać również w sposób:

  • drogą pocztową (najlepiej listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) na adres:
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice
    z dopiskiem „Wniosek 500 plus”
  • osobiście w Terenowych Punktach Pomocy Społecznej w Katowicach:
    • TPPS nr 1 ul. Andrzeja 10, tel. 32 251 60 99
    • TPPS nr 2 ul. Warszawska 42, tel. 32 253 77 30
    • TPPS nr 3 ul. Oblatów 24 , tel. 32 258 07 09
    • TPPS nr 4 ul. Gliwicka 96, tel. 32 353 02 78
    • TPPS nr 5 ul. Dębowa 16,  tel. 32 254 70 61
    • TPPS nr 6 ul. Czecha 2, tel. 32 209 00 23
    • TPPS nr 7 ul. Świdnicka 35a, tel. 32 252 56 35
    • TPPS nr 8 ul. Łętowskiego 6a, tel. 32 206 15 68
    • TPPS nr 9 ul. Krakowska 138, tel. 32 255 35 67

Tutaj znajdziesz właściwy Terenowy Punkt Pomocy Społecznej. Z uwagi na panującą sytuację epidemiczną zalecamy składanie wniosków w bezpieczny elektroniczny sposób.

Beneficjencie sprawdź samodzielnie stan realizacji Twojej sprawy.

Portal Beneficjenta

Uwaga! Wnioski elektroniczne są widoczne w Portalu Beneficjenta dopiero po dokonaniu rejestracji przez pracownika MOPS.

Szczegółowe informacje dotyczące uprawnień i niezbędnych dokumentów w indywidualnych przypadkach dostępne są na stronie www.mops.katowice.pl  oraz u pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

Informację wytworzył: 
Joanna Piotrowska
Data wytworzenia informacji: 
30.04.2018
Osoba odpowiedzialna za treść: 
Sylwia Bochenek