Program "Dobry start"

Jak złożyć wniosek z rządowego programu „Dobry start”?

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej informuje o możliwości składania wniosków w ramach rządowego programu  "Dobry start" w formie:

 

  • elektronicznej -  od 1 lipca 2018 do 30 listopada 2018
  • tradycyjnej (papierowej) - od 1 sierpnia 2018 do 30 listopada 2018

 

Zanim złożysz wniosek elektroniczny zapoznaj się z przysługującymi prawami w zakresie ochrony danych osobowych RODO

 

Jeżeli składasz wniosek elektronicznie, wejdź na stronę swojego Banku i dowiedz się, w jaki sposób złożyć wniosek z rządowego programu
„Dobry start” za pomocą bankowości elektronicznej

Bankowość elektroniczna

Jeśli posiadasz certyfikowany podpis elektroniczny lub bezpłatny profil zaufany możesz również złożyć wniosek elektronicznie za pośrednictwem portalu Empatia 

Tu złozysz wniosek Dobry strat za pośrednictwem portalu informacyjno usługowego Emp@tia(serwis zewnętrzny)

   

 

 

 

Jak założyć bezpłatny profil zaufany?

Profil Zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni online między innymi za pośrednictwem swojego konta bankowego 24h/7 dni w tygodniu, o ile zapewnia taką możliwość.

KROK 1: W systemie bankowości elektronicznej swojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego
KROK 2: Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na swój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta

Tu dowiesz się więcej w jaki sposób załatwiać sprawy urzędowe online za pośrednictwem profilu zaufanego (serwis zewnętrzny)

Informację wytworzył: 
Joanna Piotrowska
Data wytworzenia informacji: 
5.06.2018
Osoba odpowiedzialna za treść: 
Sylwia Bochenek