Zasady obsługi klienta w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Katowicach

W związku z wystąpieniem stanu epidemii Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach informuje, iż mieszkańcy są obsługiwani w wyznaczonych na ten cel punktach obsługi w danej jednostce. Kontakt bezpośredni z klientem odbywa  się z zastosowaniem wszelkich środków ostrożności i bezpieczeństwa polegających na:

  • zachowaniu min. 2 m dystansu od innych osób,
  • zakryciu nosa i ust,
  • obowiązkowej dezynfekcji rąk lub założenie rękawiczek.

Przypominamy, że większość spraw można załatwić przez Internet nie wychodząc z domu za pośrednictwem portalu ePuap(serwis zewnętrzny)  lub portalu Emp@tia(serwis zewnętrzny). Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce E-usługi niniejszej strony.

W budynkach MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17, Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, Terenowych Punktów Pomocy Społecznej oraz Działu ds. Osób Bezdomnych ustawione są „skrzynki podawcze” w godzinach pracy Ośrodka, do której klienci mogą składać dokumenty/wnioski/inne żądania(bez potwierdzenia złożenia dokumentu).

Załatwianie spraw,  możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

Poniżej podajemy listę telefonów najważniejszych komórek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach, do których należy dzwonić załatwiając sprawy:

W przypadku pytań, wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 32 251 00 87 w. 161, 162 lub mailowy: kancelaria@mops.katowice.pl.

Informację wytworzył: 
Sylwia Bochenek
Data wytworzenia informacji: 
22.04.2020
Osoba odpowiedzialna za treść: 
Sylwia Bochenek