Uwaga! Zmiany w Programie "Dobry Start"

W dniu 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do Programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Rozpatrywaniem wniosków począwszy od 1 lipca 2021 r. będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych (serwis zewnętrzny). Składanie wniosków będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej.

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:

  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • przez bankowość elektroniczną
  • przez portal PUE ZUS

Tutaj znajdziesz więcej informacji o świadczeniu Dobry Start na nowych zasadach (serwis zewnętrzny)

 

Infografika Dobry Start

 

Informację wytworzył: 
Joanna Piotrowska
Data wytworzenia informacji: 
22.06.2021
Osoba odpowiedzialna za treść: 
Sylwia Bochenek